Begrippen leren
Wil je stoppen met: "een beetje van alles kennen"? En gaan naar: "elk begrip kunnen definiëren, toepassen, bekritiseren en herkennen in een casus" ?
Nulmeting
We gaan eerst vaststellen:
Niveau 0
Ken ik de term überhaupt?
Niveau 1
Kan ik de definitie geven?
Niveau 2
Kan ik uitleggen waarom het model bestaat?
Niveau 3
Kan ik aangeven wanneer ik het gebruik?
Niveau 4
Kan ik de beperkingen noemen?
Niveau 5
Kan ik het toepassen in een casus?
Pas als je niveau 5 haalt, beheers je het begrip echt.