Begrippen leren

Wil je stoppen met: "een beetje van alles kennen"? En gaan naar: "elk begrip kunnen definiëren, toepassen, bekritiseren en herkennen in een casus" ?

Nulmeting

We gaan eerst vaststellen:

Niveau 0

Ken ik de term überhaupt?

Niveau 1

Kan ik de definitie geven?

Niveau 2

Kan ik uitleggen waarom het model bestaat?

Niveau 3

Kan ik aangeven wanneer ik het gebruik?

Niveau 4

Kan ik de beperkingen noemen?

Niveau 5

Kan ik het toepassen in een casus?

Pas als je niveau 5 haalt, beheers je het begrip echt.